NEŞELİ AKTİVİTELER 4

07 Nisan 2013

4D PRO İLE EGZERSİZ

KIZINA MEKTUPLAR GERÇEK OLDU :)

Sevgili Demet’in kaleminden…

Merhaba miniğim;

18/03/2013 tarihindeki kontrolümüze gitmeden önce seninle ilk uçak seyahatimizi İzmir-Gaziantep şehirleri arasında gerçekleştirdik.Doktorumuz uçak seyahatinde hiçbir sıkıntı olmayacağını ilettikten sonra içimin daha rahat etmesiyle 15/03/2013 akşamı anneannenle birlikte yola koyulduk.Ortalama 1,5 saat gerçekleşen uçak yolculuğumuz sıkıntısız bir şekilde geçti.Ertesi gün çıktığımız gezide inanılmaz Gaziantep kebaplarıyla seni bir güzel besledikten sonra tek hedefim bu kalorileri alışveriş mağazalarını dolaşırken yakmak oldu.Tabii cinsiyetini henüz bilmememiz sebebiyle sadece unisex kullanılacak olan birkaç parça eşya alabildik.İlk hediyelerin alındı bile 🙂 (Hediye konusunda çok şanslı bir çocuk olacaksın anladığım kadarıyla) Güzel geçen Gaziantep turumuzdan sonra ertesi gün akşam dönüş vakti gelmişti. Eve dönmekten çok esas heyecanlı olan Pazartesi sabahı gerçekleşecek kontrolümüzdü.Yorgun argın yattıktan sonra sabahı iple çektim.

Melis teyzenin bloğunda sana yazdıklarımı yayınlarken ‘’kızına mektuplar’’ yazmasına herkesin şaşırması üzerine hepimizde daha fazla bir merak oluşmuştu açıkcası.

Acaba minik bir prenses miydin gerçekten yoksa minik bir prens mi?

Benim hislerim en başından beri kız olacağın yönündeydi. Nasıl hissedilir veya herkes hisseder mi bilemiyorum ama bende oluşan duygu buydu. Sabah heyecanla babanla birlikte yollara düştük. Kliniğe girdiğimde hemen tansiyon ve kilo kontrolü için odaya alındım.Tansiyonum normal kilom ise hızla ilerlemekteydi.Eeee doğal Gaziantep’ten geliyorum diyerek kendimi avutsam da kilomda hızlı bir artış söz konusuydu.

Vücudumun bozulması değildi problem inan, tek derdim doğum esnasında senin sağlıklı ve sorunsuz olman

Bu sebeple korkuyorum aşırı kilo almaktan.Yani her şey senin için:)

Derken doktorumuz içeriye çağırdı ve görüşme başladı.18/03/2013 tarihli kontrolümüzde 13 hafta 2 günlüktün.Doktorumuz 13 haftalık bir bebeğin nasıl olması gerektiğini anlattı ultrasona geçmeden önce.Daha sonra konu kiloya geldi ve gülerek bana rekor kırabileceğimi söyledi. Şaka bir yana 13 haftaya kadar bazı aşermelerim dışında(ilk aşermem Topçu’da çöp şiş oldu.Daha sonra Tire’de tost ve en son durumum erik:) ) öyle her gördüğümden canımın çekme durumu söz konusu değil ama sık acıkıyorum ve güzel yiyorum.

Doktorumun şaka bir yana rahat bir doğum istiyorsam kesinlikle yürüyüş yapmam gerektiğini tekrarlaması üzerine o günden bu yana hemen hemen her gün yürüyüş yapıyorum.Bu kontrolümüzde folik asit devrimiz kapandı ve demir hapına geçtik. Tabii benim aklım daha çok ense kalınlığında ve cinsiyetinde olduğu için aklım bir an önce içeriye geçmek diye düşünürken içeriye geçtik ve doktorumuz kontrole başladı.İnanılmayacak derecede büymüşsün.Tam olarak 7,5 cm boyundasın. Ellerin,ayakların,burun kemiğin apaçık görünüyor.Doktorumuz ense kalınlığını ölçmek için uygun pozisyonunu yakalamaya çalıştıktan sonra ölçümünü gerçekleştirdi.Ense kalınlığın 1,75 mm’di.Yani 11-14.haftalarda gerçekleştirilen ölçümde fetal ense kalınlığının normali 0-3 mm olan ölçümler olduğu için senin ense kalınlığı ölçümünde normaldi.İçimin rahatlamasıyla birlikte artık cinsiyetine odaklanmıştık.13 hafta 2 günlük olmana rağmen gelişimin 14 hafta 1 günlük bir bebeğinki kadarmış.Yani maşallahımız var diyelim.

Veeeee evetttt %99 minik prensesimiz yoldaydı!!!!

cinsiyet tahmini

İlk önce her şeyinin normal olduğunu ve sonra hayatım boyunca bana destek olacak bir kızım olacağını bilmek beni inanılmaz mutlu etmişti. Halk arasında ‘’şanslı annelerin ilk bebeği kız olur’’ şeklinde yer alan söyleyişi bizde doğrulamış bulunuyoruz:)

Doktordan çıkıp ikili testi yaptırmaya giderken telefon trafiğimiz heyecanla başladı.Artık herkes senin minik bir prenses olacağını öğrenmişti.İkili testimiz için kan verdikten sonra benim için heyecanlı bekleyiş 15/04/2013 tarihindeki kontrolden önce ikili testin sonucunun da normal olduğunu duymak içindi.Yaklaşık 1 hafta sonra Melis teyzendeyken doktorumuzdan sonucun normal olduğu ile ilgili gelen telefon sonrasında içim rahatlamıştı.Hemen haberi babana vermek için telefona sarıldım.

Şimdi heyecanlı bekleyiş 15/04/2013 tarihinde gerçekleşecek olan bir sonraki kontrol için devam etmekteydi.

12. hafta Cinsiyet Tahminini  adlı yazıya tıklayarak bir başka tecrübeyi daha okuyabilirsiniz.